With the devil at my side

Tidsnöd är nog det jag hatar mest. Provet i morse var svårt, och man lägger alltid för mycket tid på de första frågorna. Sen i slutet hinner man inte ens med allt :) Jag tror jag är dålig på att planera saker och ting !
Efter skolan var det som sagt vårshowsmöte, kom inte fram till så mycket tyvärr, men vi är på väg frammåt som tur är =) Tog sedan bussen hem och har nyss ätit middag. Nyttighetsveckan ni vet, proteiner och salld. Jag gjorde omelett, sallad och en halv kycklingbit =) mums !

jag hatar aprilväder, var sugen på en promenad men nu snöar det och har sig. Känns inte så roligt att gå ut nu men vi får väl se om det slutar vilket jag absolut hoppas på.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback