You came into my life, sent from above

shit vilken underbar morgon ! Lilla jönssonligan och cornflakeskuppen går på tran. Den är ju grym :)

sitter just nu och fikar, och försöker gnugga geniknölarna för att komma på nåt att ha på oss. Jag fick order av jenny igår att vi skulle ha massor av färgglada kläder, så jag få se vad jag hittar. Vi får - som jag kankse inte sagt lov redan klockan 11. Då ska vi äta lunch sen så har vi friluftsdag. Jag och fyra till ska spela volleyboll, och måste därför ha utklädnad. Va inte så taggad på me, men kommer bli riktigt roligt att spela :)

Jga har fortfarande inte packat ett pagg inför den här veckan. Vi åker efter skolan och vi ska vara i fjällen till nästa torsdag. Så när jag kommer hem blir det riktigt bråttom vill jag lova.

Nä nu är min frukost snart slut, så jag ska börja packa inför dagen iaf och läsa igenom so kriterierna. Provet är direkt på morgonen och jag behöver en genomläsning. Nu ska jag slura surra på =)
Ha en bra dag

/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback