you´re just a boy, exactly like everyone else

Godmorgon :)

Gårkvällen va grym. Vi åt middag vid sex tiden, grillat och potatissallad. Det var så sjukt gott, har längtat efter grillat :) Sen så velade vi jätte länge med chaffis osv, de flesta hde druckit men till slut ställde frej upp. Vi kom oss iväg rätt sent, men de gick härliga till i bilen. De tog ett tag att köra, men till slut kom vi fram till sorsele. Det var mycke folk och jätte roligt !
Dans, dans, dans. Jag gillare :) Fast då finns det ju också idioter som förstör kvällar också, men de ork vi int prata om.
Bilresan hem gick fort. Allihopa däckade typ, och vi kom hem efter 3 nån gång.

Tack för gårkvällen allihopa ! Det är snålt om bilder när jag är här. Har ingen kabel till kameran :/ Men som vanligt blire väl bildbomb när jag kommer hem :)

Just nu har jag precis fått i mig lite frukost. Jag vaknade 6, så jag har sovit lite mindre än 3 timmar inatt. Jag kommer vara trött som stryk ikväll, men då får jag stå mitt kast. Så går det om man är ute och rumlar på.

Jag vet faktiskt inte vad det bli idag, vi hade funderat på en sväng med skotern. Men jag tror nog att de få vänta ett tag. Matilda och sofia lär ju inte ha vaknat från döden än :)
Ha en bra dag

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback