I never knew that everything was falling through

Godmorgon för er som fick vakna av er själva eller en jobbig väckare som ringer för att du ska ta dig på jobbet. Själv fick jag ett slag i ansiktet av min kära vän som sedan bara snodde sig om och fortsatte sova.
Det är underbart väder idag också, så jag ska slita upp matilda som en liten hämnd och lägga mig i solen, jobba på brännan.
veckans horoskop
Skytten ( 22/11 - 21/12 )
Du mår riktigt bra den här veckan och har verkligen lust att aktivera dig. Den tid du spenderar med vänner ser ut att bli mycket lyckad och fylld av roliga infall. Under den har tiden har du också lätt för att skapa kontakter och vänner. Det kan till och med röra sig om någon du efter ett tag kan se som mer än bara en vän. Tag tillfället i akt nu när allting verkar falla på plats för dig.
Ha en bra morgon ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback