I won't put up a fight, we can be the darkness

Gud så skönt att vara hemma. Helt sjukt ! Veckan i helhet har varit helt suverän, massor med folk och ja, precis som det ska vara !
Jag har sovit en timma idag så jag är inte bara lite trött, och sliten för den delen. I morse vid halv 12 vägrade jag ligga kvar i soffan så då gick jag till sofia och drog med mig henne ut på en prommis genom lse. Sen har vi bara myst hela dagen ungefär :)

Nu ikväll när vi kom hem skulle jag följa mina föräldrar ut i skogen för att kik om nå snåttren och jag har varit med om nåt ruskigt äckligt. Man plockar ju på myrer, och när jag då var och gick där så försvann helt plötsligt bara min kropp ner i ett vattenhål täckt med mossa och gräs. Sen kändes det typ som om jag inte skulle få mig upp, kläderna vägde 1000 kilo och stövlarna var ju fyllda med vatten. Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt hur jag slet mig upp, panik och impulsreaktionerna gjorde nog sitt :) Inte alla som varit med om en nära döden upplevelse en sen söndagskväll !
Nu ska jag ta min dusch nummer 2, det känns som om jag fortfarande luktar gegga.

http://www.fjallflygarna.se/blog/assets_c/2009/08/hjortron-thumb-450x468-23.jpg

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback