I'm supposed to be the soldier who never blows his composure

ojojoj vilken sunderbar dag. Cyklade som sagt till josefine idag och här har jag också stannat. Det böev mycket prat och lite spel innan vi tvärt bestämde oss för att gå på bio. Vi raggade upp emil på vägen så vi blv tre ! Vi såg bröderna kalrsson och den var super, jag rekomenderar den faktiskt :D



I spöregnet tog vi sen våra cyklar och trampade upp till rännaren för att se fotboll som avslutades oavgjort. Nu är vi tillbaka i lägenheten för lite kvällsmys innan jag ska cylka upp till mormor och se sex and the city innan jag ska somna.
Jag måste berätta det sjukaste jag varit med om, jag hann förfrysa två av mina fingrar under matchen som vi inte ens såg mer än 15 minuter av. Det är inget tecken på sommar.. Nu ska jag vara social med josse och erik ! Vet inte riktigt när ag är hemma imorgon, jag och mormor ska vara duktiga :)

Godnatt allihopa ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback