Miles away from those I love, purpose hard to find

har varit jätte trött ikväll och knappt orkat med mig själv, så jag tog tillfället i akt och såg sex and the city 2. Den var helt underbar, hoppas det kommer en till inom kort och att ni alla har sett denna !

http://vicksi.blogg.se/images/2008/sex20and20the20city20the20movie202_17471472.png

och ja, vad har jag gjort i helgen riktigt ? Ridit, en sju helvetes ridtur som höll på sluta i kaos men som till slut i sista sekund ordnade sig och annars egentligen bara fiske och mys med familj och vänner.
Får se om jag ska äventyra mer och det bestäms imorgon, så vi får väl se vart det bär iväg den här gången ? Nu ska jag iaf försöka få mig lite sömn, godnatt på er och jag hoppas ni alla haft en härlig helg ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback