now I’m on the original version

Godmorgon sunshines !
Just nu sitter jag nydsuchad och nysminkad i min morgonrock och myser i soffan med en tallrik fil, melon, blåbär och lite solroskränor i. Underbar frukost ! Just nu har jag lite bråttom så jag ska fika klart, hämta mina grejor hämta ut pengar och sen lär väl josefine stå på bron och vänta på mig.



Ha en bra dag, jag snor matildas dator när jag kommit hem från stan. Förhoppningsvis ska jag hålla mig från shopping idag, men jag vet hur jag är. Nä, plikten kallar, vi hörs !

/ josefin


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

wiih! <3 denna gång är jag i malå till på söndag, & sen blire väl att jag kommer nån helg mot hösten också. men du kan ju säga till då det passar dig för det vore asnice :D

2010-08-10 @ 12:45:56
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback