Run to the hills, run for your lives

aningen trött för tillfället. blev impuls imorse också, var tvungen fixa min depp med lite shopping. Så jag följde louise med bussen 10 i sju i morse till umeå efter 2 timmar och 20 minuters sömn. jag kan ju inte direkt lägga upp bilder på det jag köpt när min dator inte fungerar. Men jag köpte iaf örhängen, mössa, sjal, tights, jeanstights, underkläder och en top.
Jag gillar min synd idag, en glass till lunch och en liten kebabtallrik till middag.

Jag har precis klippt caroline lite och nu ligger vi i sängen och myser med en beckfilm. Får se vad kvällen erbjuder, hoppas på en tidig kväll och mys till max.

sommar 09


älskar dig babe

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback