they tell me to breathe easy for a while

den här dagen har varit så sjukt rolig !! Vi hade frisörteknik hela dagen, så idag har vi fått två saxar ( urtunning och vanlig ) fyra klämmor, bältet, kam samt tre dockor. Vi har fått tvätta varandras hår, börjat klippa lite toppar osv. Vi fick också hålla på med valfri frisyr på en docka också, våran lärare är på bröllopsresa så vi hade en för lite lärare och det blir lite tight på 26 elever !

http://www.madebynoemi.com/blog/wp-content/2008/10/sure_baby_say_yes.jpg

Det är synd att jag inte kan ladda upp bilder, hade egentligen rätt många bilder idag. Men imorgon får jag troligtvis min studiedator så då hoppas jag på att allt ska gå bättre med den !

Får se vad jag hittar på ikväll, hoppas på att få träffa louise en sväng :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback