To feel what lies beneath our eyes

åh kolla vad jag har fått av mormor till min blivande lägenhet, hon är ju för bra för att vara sann !
Helt underbar att ha i hallen, passar perfekt!

( sex stycken små skålar )

( sex av varje, och världens sötaste kaffekoppar. )


Sen så fick jag en vit stor bordsduk som hon faktiskt köpt av min farmor som har broderat den, riktigt snygg faktiskt ! Sen så fick jag några guldiga små serveringsskedar.

Jag tog faktiskt tummen ur röven och for på träningen idag, det gick suveränt trots regn och rusk. Fast egentligen tycker jag bättre om att spela i regn än sol :) Nu ska jag ut en sväng i hopp om att andreas ska komma hem och koppla in hans dator så jag får tag på mina bilder, för så mycket tänker jag faktiskt inte skämma bort honom ;)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback