I gotta change the station that I have

frukost - melon och banan i botten, täckt med ett tunnt lager fil och mer banan och melon och lite blåbär till topping. Wonderful.



Ja vad ska man säga om gårdagen..helt suverän kväll, känsloladdat till 1000, en sån glädje samt alla tårar som rann.






















Känslor bubblar upp utan att tänka tillbaks
Trevar mig fram för att etablera kontakt
Tar tag i era händer
Vi brister ut i ett skratt
Det var så länge sen
Men det finns där än
För passionen vi kände kommer alltid igen
Har ett hjärta utan rynkor
Det består i en takt
Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt
Aldrig nått fram så jag älskat på avstånd
Nu är det ert tåg och dax för avgång
Stiga på aldrig tveka en minut
För att allt som flyger upp måste landa till slut
Kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark
Ni vandrar iväg utan vidröra mark
.

fyfan..

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback