take the world off your shoulders

godmorgon :) nu när det är sista helgen på lovet har jga lärt mig ta sovmorgon, vaknade efter 12 ! Lite onödigt, men jag måste nog erkänna att det var skönt !

nelly.com
Helt underbar




Umeå





vanliga svarta jeansleggings



typ sveriges sötaste mössa ?

Svarta jeanstights, fickor och dragkedja nedtill. Tack louise !


sen blev det nå underkläder men det är inte så nödvändigt att lägga upp. Annars tror jag det var allt, men nåt har jag säkert glömt :)

Gårvällen var jätte mysig, fick träffa lite folk åså nu innan allvaret börjar om men som vanligt i norsjö är det halv svagt med drag.

bra och nyttig unch i umeå va ?


/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback