You make me feel like I'm living a teenage dream

nu ni vänner är jag tillbaka ! :)
Ni ska bara veta hur bra jag trivs, det är helt sjukt ! Jag har världens bästa och härligaste klass och lärarna ( som det verkar nu ) är helt suveräna. Vi alla passar så bra ihop och ja, vad kan vara mer värt än så ? Just nu ångrar jag inte för en sekund att jag valde skellefteå framför lycksele !

Jag har som sagt bott hos sandra sen i måndags och vi har mest myst och umgåtts med massa folk hela veckan. Gått på stan, shoppat lite och ja, bara haft det underbart !

nytt i skogarderob
scorett stl 38

dinsko stl 38

( plus ett grönt baslinne och inget mer tror jag ? )

presenter från jb

utbakad

fiskbens


min fina sandra



ikväll när jag kom hem med bussen 20 i 6 som jag gör när jag pendlar, slängde jag i mig maten och fick sedan skjuts upp till louise där hon, matilda och josefine väntade. Blev lite prat och kortspel åså.

Min uppdatering kommer bli så mycket bättre nästa vecka när jag fått min dator ! Men skolans datatekniker är inte klar med alla programvaror riktigt än, men då ska jag hålla er uppdaterdade :)

Nu ska jag packa och sova, blir en lång dag imorgon, godnatt ♥

/ josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback