You always yearn for what's missing

Jag har haft världens skönaste dag ! Jag vaknade vid halv 11, så jag väckte sandra och vi frullade. Ganska gott med nyplockade blåbär och nektarin. Det var ganska mycke moln så vi följde mamma på en trip till norsjö i hopp om att det skulle vara bättre väder när vi kom hem, men så var inte fallet och vi pratade en stund innan vi la oss framför tvn under varsitt täcke ( vid 2 tiden kanske ) med melon och sandra med sitt chips. Där somnade vi båda och sov till 4. Underbart !!

vi hittade samhällets snyggaste glasögon



Nu ska jag göra mig klar för träning. Jag har varit lat alldeles för länge nu, och medans jag har den inställning ska jag ta på mig fotbollsskorna och träna innan jag ångrar mig.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback