you are the one who makes it worth waking up in the morning

hej på er !
Det tog ett tag för mig innan jag tog mig ann datorn. Dagen var iaf super, josse hittade kläder i massor och det var ju det som var huvudsaken. Själv skulle jag ta det lugnt men deet blev en ganska dyr dag ändå. Jag köpte två tröjor, ( en stickad och en lite mer party ) en ring, ett bälte och ett skärp. Men det bästa av alla köpen var nog presenten jag köpte till min bror, vet egentligen inte varför jag köpte en just nu, kände bara att han var värd det =)
Jag sov mindre än 3 timmar inatt  så jag var redigt trött efter en heldag på stan. Direkt jag kom hem till matilda fick vi middag och sen slockade jag på sekunden. Nu har jag nyvaknat och matilda är hos hennes polle och bör vara hemma på bara en liten stund.
När hon är tillbaka ska vi kankse till hjoggis en sväng, om inte vet jag inte vad hennes planer är riktigt. Vi får se helt enkelt !
Köpte bla denna, jätte snygg på !
200 kr på gina, finns i flera olika färger.
Resten lär ni få se senare och även när de sitter på :) 

/ josefin 


Kommentarer
Postat av: M

sv: Jag tycker den är mumsig! :D Saknar dig meeeeeeeee:(

2010-08-10 @ 20:57:33
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback