cover me when i run

stress,stress, stress ! Hinner knappt med mitt eget liv ! Tog en sväng till umeå igår med jessica, sjukt kul :) fick shoppa av oss lite och umgås. Jag köpte 2 par skor, 5 överdelar, 1 kjol och 1 väska. Är riktigt nöjd med gårdagen :) Väl hemma ( 19.30 nån gång ) fick jag direkt skjuts till världens bästa mormor som fyllde 75 ♥ Där efter hem, packa och sova.



Upp tidigt i mors eför skoterkurs och sen har jag packat och fixat hela dagen. Nu slutar tobias snart så vi åker till ammarnäs och stannar där till söndag. Jag har med mig datorn och internetdongeln så jag hoppas det fungerar nu ! :)

Det nya i garderoben får ni se senare, har absolut itne haft tid för datron.. ska försöka skriva ikväll, kram :)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Visst är dem :D Jadå min vecka har varit toppen! Ha en bra dag!

2010-12-30 @ 11:13:18
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/
Postat av: E l i n [E.S.S.]

(FÖRLÅT för otroligt segt svar, men har halvt jobbat ihjäl mig denna månad!)



Svar; Jo det är sant, allt beror så klart på hur noga man är med löshåret :) Men men, vi får se hur jag gör med det där. Ska besöka friösren snart, kanske blir bättre då :)



men du som var duktig md hår och så; jag har lagt i en toning med ganska mycket rött i. Mest mörkbrunt, men en hel del röda skiftningar. Borde jag sattsa på en hårinpackning för rött hår för att få fram det röda mer, eller är det onödigt när det "bara" är en toning?

2010-12-30 @ 13:44:17
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback