I still recall that sermon, I hung on every word

hur har jag spenderat dan före dan före dopparedan ? jo steg upp tidigt som stryk och anlände i skellefteå kring 08.00. Sen blev det julhandling ( förstod verkligen idag hur mycket man äter på jul, usch ) och sen hem igen.
 Gjorde mig klar och sen begav jag, tillsammans med min familj oss till bjröksele där min fars mormor skulle begravas.
Bara tråkigheter..

Börjar ärligt vara redigt less skellefteå nu, men jag ska dit imorgon också. Bror ville ha lite shoppinghjälp inför nyår och hans sista julklappar ska inhandlas, hur kan man vänta till dagen före jul ?! Dock har jag ingen som helst julkänsla, allt har varit så stessande denna jul, jag har haft en hel del att göra och ja jag vet inte. Var tog den gamla julkänslan vägen ? Just nu känns julen bara överskattad..



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback