all i want for christmas is you

Dålig uppdatering som vanligt nu för tiden.. Blev en heldag i skellet igår, åkte 9 och kom hem halv 6 på eftermiddagn. Duschade och åkte vidare till tobias för middagsmys med familjen. Det bjöds på lite julbord och sånt, sjukt gott, och sedan panacotta till efterrätt. cred till jessica och greger för det ! :)

Strax efter midnatt öppnade faktiskt jag och tobias våra julklappar som vi gett varandra. Ännu en gång är jag helnöjd när jag fått en parfym jag önskat mig


och sen överraskar han med en ring från rock by sweden till armbandet jag fick i födelsedagspresent ! sjukt snygg:)


Nu ska jag mysa framför tv'n med min familj och förhoppningvis få liv i han som liggger kvar i sängen.

Godjul på er alla, jag hoppas ni får en riktigt bra julafton och att era paket är efter förväntan. Jag hoppas att jag hinner skriva ikväll, kram ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul

Du har en jättefin blogg

2010-12-24 @ 18:28:48
URL: http://birartibir.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod hur är det?

2010-12-26 @ 14:54:43
URL: http://birartibir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback