dance your ass off



För ni som inte ser vad som står ...

'' I skolan fick jag lära mig att det är 60 sekunder på en minut,
60 minuter på en timma och
24 timmar på ett dygn.
Nu har jag lärt mig att en minut utan dig är som en evighet ''

/ rasmus

Är han inte söt så säg ? Man blir ju nästan gråtfärdig !

Ikväll har det blivit dans, dans och dans. Jättekul ! innan jag skulle åka så blev det panik. Jag hade inte ens klätt på mig när vi egentligen skulle fara. Så jag fick stressa som ett tok och hade inga batterier i telefonen. Därför har det heller inte blivit några kort ikväll. Men det satt iaf riktigt fint med dans och riktigt roligt sällskap. PLus på denna kväll !

http://s413.photobucket.com/albums/pp219/kp207a/ht/Dance/0a-900-moonlight_dance.jpg

Nu ska jag sova så att jag orkar stiga upp imorgon, jag har mycket att göra !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback