don´t stop make it pop

Man ska aldirg sova med mobilen i sängen. Jag  gjorde alltid det förut, men slutade av en anledning. I morse när väckaren ringde låg mobilen nästan längst in mot väggen och ringde högt. Jag nådde den inte så jag fick helt enkelt ta att slita fram sängen. hahah !

Sen är mitt hår jättte tjusigt idag, jag duschade och la mig direkt igår. Eftersom att jag har lockigt hår så står det åt precis alla håll ! Vackertvackert :)

Jag tror detta kommer bli en bra dag. Trots att vi missar vårt elevens. Vi ska ha temadag om internet och relationer om jag förstod det rätt ? Internet är det iaf :) Så direkt på morgonen ska vi inte göra mer än att titta på någon föreställning tror jag ? :)

Nu ska jag äta upp min frukost och göra mig klar :)

ha en bra dag alllihopa, kommer hem efter innebandy träningen :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback