everybody is looking for love

blogg.se funkade inte för mig i morse, jag höll på bli tokig !
Men jag var iaf vaken oerhört tidigt i morse, fick ligga i soffan i 30 minuter,  och de hade jag gärna sovit ist. Men hade jag väl stigit upp så lägger jag mig icket :)

Dagen var helt okej, trött och lite långtråkig. Men helt klart okej :) Efter skolan gick vi på vårshowsmöte, och jag tror faktiskt att vi nion kan få ihop nåt bra inför utgången iår ! Bara rektorn släpper till våra förslag så kommer det bli hur roligt som helst !

Sen träning klockan fyra, ( vilket blev lite stressigt eftersom att vi gick från mötet 5 i ) som räckte till sex. Träningen gick faktiskt rätt bra idag, bortsett från att jag kan bli lite irriterad då och då ! Sen har vi ju så gulliga tränare som bjuder oss på fika efter träningen och gick sedan genom lite saker och ting för säsongen. LÅter rätt lovande :) själv hoppas jag på att vi får inlandets så att vi möter betsele, storuman, vilhelmina osv !

Har mycket att göra ! :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback