for you i'd join the longest line , you're so fine

Nu ska ni få höra det värsta som var under dagen.
Imogon skulle egentligen högstadiet till malå för att ha friluftsdag. Jag skulle åka i backen och var supertaggad ! Har inte åkt på hela året, så det skulle vara preimär. Men då vid lunch idag så kom lärarna och sa att vi inte ens tänker fara imorgon pga att ifall det skulle bli kallt kunde bussarna frysa och de ville inte att vi skulle hamna på lassa för att vi skulle förfrysa oss ? bullshit ! Blev iaf hysteri på skolan..

http://www.boardology.co.uk/products/images/detail/1074.jpg

Aja, den blir iaf nästa vecka, troligen ?

Jag har tagit en lugn kväll ikväll, sett lite os som jag ska fortsätta med nu. Men det blir ingen lång kväll eftersom att jag ska upp lite tidigare imorgon för att hinna se sverige spela hockey, men det blir inte många minuter tidigare ;) är så morgonstrött !

Sen ska jag ju hinna återgå till mitt arbete, pluggplugg !

Tror inte heller att jag hinner med datorn nåt mer ikväll, men god natt :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback