happy birthday to you

Morning =)

Får för tillfället i mig lite frukost, ( musli, fil och färska hallon ) gottgott :) Fast jag hinner typ knappt känna vad det smakar, är jätte stressad och taggad !
Semifinal i innebandy idag, kommer bli jätte kul ! Hoppas bara att jag lyckas stå på benen utan att svimma eller dylikt. Får inte så bra med luft under förkylningar eftersom att jag också har atsma. Men detta ska vi fixa, och vi ska vinna !

Min första lektion blir idrott, och sen klockan tio ska vi äta, matchen är klockan tolv så vi har mycket där emellan att göra. Sätta upp sarg och äta bland annat.

Nu ska jag packa och göra mig klar, håll tummarna förr oss idag !

Sen ska jag också gratta min underbara pappa som fyller år idag, grattis <3

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback