i´m terryfied

godmorgon ! Jga la mig och såg beck igår, sen somnade jag. Var inte riktigt med på det själv, men var rätt trött och slut. Jag vaknade vid två tiden inatt av att jag inte kunde andas, nösan var helt tät och halsen gjorde ont så fort jag drog in luft. Usch så hemskt det var...
För tillfället verkar det som om det blir en rätt tyst dag, har knappt någon röst kvar. Så jag får heller inte vara med på badet idag, det sög !

Idag är det temadag på skolan. Det känns sköööönt ! Bara vara och ta det lugnt. Sen efter skolan får ni se en förändrning, om´det kommer synas så mycket ? :) hehe

Nu har jag dragit ut på duschningen alldeles för länge, brukar vanligtvis göra det samma minut som jag stiger upp. Men nu får ja lite bråttom ist :) Ha en bra dag !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback