I said I wouldn't call but I'm a little drunk

Kvällen var underbar ! Låg i bubbelpoolen i över två timmar. Spelade lite volley i basängen och hade det otroligt bra. Efter det tog vi på oss hårinpackning och spenderade ett par minuter i bastun innan vi duschade och gjorde oss klara för att gå till fg och fortsätta kvällen med film.
Vi såg hundtricket. En av de bästa svenska filmer som gjorts, om ni frågar mig :)

De som hade badat blev också bjudna på varm oboy och mackor, myspys !
Somnade också en sväng i filmen. Är inte alls nå pigg, har feber och hela köret. Därför gör jag nu en tidig kväll och hoppas på att det blir bättre innan imorgon. Det är ju trots allt alla hjärtans dag !

http://arielleman.files.wordpress.com/2008/04/sjuk.jpg

Nu ska jag lägga mig innan jag somnar på stolen, lägger mig med nässpay, vatten och snytpapper.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback