i turn my head to the east

good mornin' !

skulle försöka mig på en tidig kväll igår, men det blev inte. Tog jätte länge innan jag somnade, vilket inte hör till vanligheten. Kanske var det så att jag är närvös ?

Hur som helst så har min dag inte börjat bra alls. Hittar inget jag behöver och tiden går för fort. Sen så hade mamma kokat ägg till mig, och när jag satt mig här vid datorn lossnade hörnet där jag höll i och mackan landade upp och ned på bordet.
Jag vill inte ens veta hur det ska gå med nationella, har det direkt 08.10.. uschuschusch

Idag blir det mjukis, att sitta på en stol i en och en halv timma känns inge lockande :)

Önska mig lycka till !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback