I was stupid for telling you goodbye

Denna tid brukar jag absolut inte vara vaken. Säger bara längta till morgondagen, helg och ledighet.



i väntan på träning, ris !

Ibland är det tur att man ha telefon, somnade på soffan en stund men då fick jag ett sms som väckte mig. Annars hade jag troligen sovit för tillfället ! Dock hade det varit skönt, men först måste jag packa och läsa igenom det sista på no'n, har fortfarande inte tagit mig genom hela häftet..



Morgonrock och filt , jag ba må !

Imorgon kommer jag inte hem efter skolan, kommer åka till min fina vän som fyller 16 år. Vem får ni se imorgon

Godnatt !

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Louise

JULIA :]

2010-02-26 @ 15:35:49
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback