i'll be back before you know it

Skoldagen var rätt lugn, inget speciellt egentligen. Hade som vanligt elevens idag, gott ! Nu när vi gör vegetariskt orkar jag inte ens gå till matsalen, mums !
Idag gjorde iaf jag och jenny en vanlig, lätt wook. Men det blev iaf super gott :)

 

Efter skolan klockan tre hade vi innebandy träning, gick inte riktigt som jag tänk mig. Men jag har förstående till det. Jag är trött och snuvig. Hoppas jag klarar mig över helgen bara !
Sen hämtade mamma och när jag komme hem kockade jag lite till. Jag och pappa skulle laga egen middag idag, så vi gjorde omelett, potatis och kassler+bacon+ost ( i ugnen ). Lite plus på det också sallad. Det blev iaf ruskigt gott !

Nu över till no, har prov imorgon. Vilket vi fick veta typ, igår ? Blev lite sur, men får väl härda..

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback