In my head, you fulfill my fantasy

bildbomb , och denna bild är värd en färsta plats.


jag, sofia och helena




















blöt och svart under ögonen :D









Nu slutade det helt plötsligt gå ladda upp bilder.
Hade ju massor av bilder att visa, även från dagens idrottslektion där vi hade akrobatik ! jaja, jag får väl fortsätta med alla bilder imorgon :)

Kom iaf precis hem från norsjö, har som sagt tränat, umgåtts och varit på fg och pratat om sex och relationer. Får väl godkänt, men inte mer än så :)

Jag är jätte orolig inför morgondagen. Ha nationella prov i svenska, och det är verkligen inte min starka sida. usch..  Jag får bita ihop och hoppas på att det går bra ! Nu ska jag iaf städa ihop lite i mitt rum och ställa i ordning mina kameror så att de inte åker i golvet. Vore onödigt :)

Fortsättning följer...

/ josefin














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback