i've got a dream

Jag tror jag ska döpa om mig till josefin stress sundin. Känns som om jag har hur mycket som helst att göra på kvällarna ?  Nu hhar jag iaf läst igenom so'n en gång och blivit förhörd. Jobigt och tråkigt !
Sen hann jag även med att se mästarnas mästare och sitter nu med en hårinpackning i håret. Ska snart göra mig sjukgymnastik, packa, och hoppa in i duschen.. Igen !
jag tror bla att mitt hår är så förstört som det är eftersom att jag duschar flera gånger per dag. Inte bra ! Men snart är det ändring på det hela, redan i veckan ska ni få se ändring :)

Nu kan jag inte ladda upp bilder längre, JAG HATAR BLOGG.SE funkar aldrig som det ska...
Inget att göra nåt åt !

Nu ska jag göra det som är planerat, godnatt :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback