just live with it

Herre gud vilken dag..

Började 10 över 8 med matteprovet. Det var inte 80 minuter, det var 100. FY
Det var svårt och jag vet inte vad jag ska säga om den fortsatta dagen.

Hk´n var dock helt okej, fast det jag och jenny fick göra smakade skit. Det var ungefär som plättar med vaniljsås i och florsockersglasyr på, ja ni hör bara hur det låter :)
Sen engelska, där jag hade förväntat mig att få göra bort provet ( äntligen! ) men icket, vi hade istället nationella prov som vi gjorde, både hör och skrivning.

Nu ska jag inte klaga mer, nu ska jag berätta nåt riktigt positivt ! Det är sex and the city på tv !
Ligger just nu i soffan och ska ta det lugnt en stund :)



Ni har inte hört det värsta med dagen än. Det kommer sen...

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback