meet me halfway

Sliten idag, oja. Blev en riktigt sen kväll, men den var helt underbar ! Mycke dans på hotellet :)
Dessvärre vaknade jag i morse och trodde att det var krig inne i mitt huvud och magen, mådde som en kratta och nu är jag bara trött och less !
Fick städa redigt i morse i stugan efter efterfest, kläder överallt och vette vad. Men vem bryr sig om efter jobbet när man mår som bäst ?

Sen blev det mysdag hos sofia med hon och helena. Vi tog en pratstund och gottade oss lite. Myspys !
Kommer bli en riktigt tidig kväll och hoppas på att man vaknar med taggen i kroppen imorgon. Ska försöka vara vaken på lektionerna och göra mina läxor nu fram till sportlovet. Har slappat av vilket inte är bra alls för min del.

Totalt
sökande
Sökande
Val 1
Antal
Platser
# Tannbergsskolan (Lycksele)
Hantverksprogrammet, Frisör, Tannbergsskolan ( HV-FR ) 41 14 6
Totalt 41
14
6

Tänkte bara visa statistiken på mitt första val, alltså frisör på tannbergs. Blev rätt nervös när jag såg detta..


Nu ska jag lägga mig och se en beckfilm, ( favorit ! )

/ josefin

Kommentarer
Postat av: josefin

antal platser = 6 st.

2010-02-23 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback