please, leave my mind

godmorgon !

har just gjort min frukost, gröt. Måste nog vara den bästa frukosten som finns, men inte det godaste !
Jag blev riktigt förvånad av att jag vaknade så här tidigt, annars brukar jag sova till 11-12. Men det känns rätt skönt, då hinner jga kanske göra nåt idag :)

https://unicdn.hs.llnwd.net/e1/files/imagecache/nodeimg_l2/files/user/266090/too-tired.gif

Först och främst ska jag nog sova en stund till, eller iaf försöka, sen ska jag städa bort här och lite sånt. Jag hoppas att det är varmt ute idag, för jag vill gå på en promenad och röra på mig ! Men det får vädret senare idag avgöra. Nu ska jag lägga mig igen och lyssna på music :)

Godnatt så länge !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback