Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now.

Typ halv skön dag idag, började med idrott. Handboll, jag fick typ inte göra nåt fär mamma eftersom att jag håller på att bli sjuk, så kah tog ställningen som målvakt. Sen hk, där jag lina och erika gjorde klyftpotatis, broccoligratäng och ugnsstekt lax. MUMS !

Sen hade vi då no ''prov'' i slutet av dagen, kunde väl ha gått, men även sämre. Sen fick vi sluta direkt vi var klara så det blev en rätt tidig dag idag.  Sen så har även dagen varit rätt actionfylld ! En asylsökande fick fnatt idag, efter att ha blivit provocerad ( antar jag ? ) Det blev iaf slagsmål nere i c-koppen som jag tyvärr missade pga prov skrining ! Även lite slaggis utanför matsalen som jag INTE missade. heheh :D

Jag och jenny gick ner till badhuset och åt middag, mums ! sen nu sitter vi här i ishallen / fotbolsstältet och väntar på att träningen ska börja. Men nu ska vi gå och byta om, men jag kommer inte få ta i så mycket så inte så värt att vara med idag egentligen. men men :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback