they both look pretty good and so do you

Halv slapp träning idag, eller nä.. Sprang som tok och i slutet så gjorde vi massa armhävningar, situps och upphopp efter varandra när man är som trättast och bara vill lägga sig. Jag blev iaf dagens lirare ! Jätte kul, och skönt :D

Skoldagen var mer än bara skön. Började med idrott, där vår lärare satt oss på prov. 10 dagisbarn kom, som vi då skulle följa var och en genom en hinderbana osv. Gick jätte bra ! Nästan så att man blir sugen på en egen lillskit :)
Efter det var det hk, vi planerade en rätt med köttfärs som skulle kosta MAX 13 kr. Sen fick vi lunch klockan elva. Så vi åt ochg efter det gick jag, erik och oscar till konsum för att köpa något gott att ha under nationella.


du är en stjärna !

Jag köpte så klart naturgodis ! Mitt favorit snaaaccks :)



Nationella idag tog jag inte ens lite på allvar. Vet faktiskt inte varför, satt bara och hade annat i mina tankar. Slarv skrev och sket i det ungefär. Känns inte så bra såhär efteråt, men är man skolless så är man !

Så där efter skolan fick jag mig några goa skratt när jag stannade nere i hk salen där tre stycken ur elevrådet och rickard var och bakade kladdkaka. hahaha amatörer :D:D

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback