let me know

Jag älskar denna dag ! Bara lugna lektioner, och inge hårdjobb. Sen ett plus i kanten var ju att vi hade lite av tema dag, var lite tävlingar osv. Sen under idrotten fick jag ju då inte vara med, så jag och lina tog oss en tur till skoaffärn och tittade på nya idrottsskor till mig.


Gó stint !

Sen så bara för att jag är så snäll och rar så mjöd mis mig på kladdaka, och den var magisk ! Senare ikväll ska ni även på se ett hjärta jag fick av rasmus idag, man blir ju nästan gråtfärgig !


Efter skolan så gick jag till sannasax och klippte mig, blev kort men jag är nöjd. Bytte inte frisyr eftersom att jag ska spara ut det ! Klippte därför bara upp det massor och tunnade ur det, tog topparna och så ! Kommer bild senare !
Sen kan jag ju inte glömma berätta att jag tog mig en massagestund på mammas jobb en sväng också, det behövdes !



brb tills vidare !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback