whatever tomorrow brings i´ll be there

slö kväll.. Mamma och pappa bjöd på semlor ikv, dock åt jag bara en halv. Känns inte som om jag ska äta så mycket nu i veckan när jag inte tränar bort dem..
Har typ abstinens nu när jag inte tränar, jag vill springa !!!

Just nu ligger jag och ser beck och tittar runt lite på pappas dator. jag har inte gjort nåt ikväll typ, har bara legat och halvsovit. Har jätte ont i kroppen, vet inte varför menmen:)

Imorgon blir det iaf hemma dag, har inte ork att gå till skolan. Känns inte som om det är så stor vits att jag åker till skolan för att ligga och sova på lektionerna, nä då ligger jag hellre hemma och sover en stund på morgonen.

Nu ska jag fortsätta se beck och sen ska jag krypa ner i sängen och sova en stund. Vi får se när jag vaknar imorgon !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback