why did you want to change me

Jag blir imponerad varje gång jag kommer mig in på bloggen. Den krånglar dagligen. I morse tex fick jag mig inte ens in på min egen sida :S

Hur som helst, så ska ni få se en trött och sliten josefin..



Jag har faktiskt nyss vaknat. Somnade på svenskalektonen som då var den sista. Är inte alls fräsch och blir troligen så att jag stannar hemma imorgon.
Dagen var iaf rätt lugn, vi började med en timmas so där vi bara hade genomgång. Sen hade vi besök av kärleksakuten, som då pratade om bla kärlek, relationer, sex och sjukdomar. Tyckte inte det var nåt nytt alls, typ det man fick lära sig i sexan ^^, Sen hade vi då en tävling där våran klass och halva 9b var uppdelade i fyra led.

http://www.playahead.se/chili/f/sexosinne/kondomStor.jpg

Vi fick varsin kondom som vi skulle sätta på personenens fingrar som stod bakom.  Vårat led vann, hoho ;) !
Sen fick vi kondomer och glidmedel sen lunch. Som alla andra fettisdagar fick vi varsin semla, och de var faktiskt riktigt goda idag ! :)



Nu ska jag göra nåt behövligt, sortera alla mina bilder på datorn..

/ josefin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback