you can't blame the whole thing on me

Jag är jätte dålig på att uppdatera under skolveckorna. Har mycket efter skolan och tidiga mornar. Men jag ska försöka vara bättre på det !

Dagen var rätt lång, kändes det som iaf. Men morgonen var grym ! Vi hade språk på första lektionen, så vi fick några uppgifter vi skulle göra, och jag gjorde klart det på 25 minuter, så jag fick ledigt resten av lektionen som egentligen är 60 minuter. SKÖNT !
Sen efter skolan hade vi vårshowsmöte. Gick rätt bra, vi var tvungna att vara rätt intensiva eftersom att rektorn kommer på mötet imorgon och ska godkänna eller eventuellt ta bort vissa delar.

Nu har sofi just skickat lite bilder, som jag tyvärr måst bju på..

sofias bild
hotellet


Har inte tid för fler bilder just nu, har engelskaprov på onsdag och jag har typ 200 glosor att läsa in..

Kommer tillbaka senare !

/ josefin












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback