you're the only thing that's worth holding on to

Cover up with makeup in the mirror,
tell yourself it's never gonna happen again.
You cry alone and then he swears he loves you.

Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well, I'll tell you my friend, one day this world's going to end.
As your lies crumble down, a new life she has found.


Love that song !

Bror blev iaf jätte bra i håret, dock lite kort om ni frågar mig. Han hatar också att bli fotograferad, så något kort kan ni nog glömma.. Men hur som helst så är jag ruskigt trött, trots all sömn från gårdagen. Så jag ska redan nu lägga mig och kura. Det känns som om morgondagen kan bli rätt skön. Vi ska se någon slags teater i två timmar, troligen på förmiddagen, hur skönt kommer inte det bli ?!

Sofia ringde nyss så nu ska jag lägga mig och surra en stund :)



Sofia -v- josefin


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback