because you live and breath

Dagen har bestått av rätt mycket träning för min del. Morgonen började direkt med ballbouncer på idrotten, vilket är hur kul som helst. sen anliga lektioner dagen ut. KLockan tre for jag och julia till jump in ( gymmet ) fö ett träningspass. Idag fick benen, magen och ryggen sig en omgång. ( igen ? ) Känns bra, jag är redan lemmen. Men jag älskar känslan att jag gjort nåt :) Sen tog jag två minuter till att stå i soliariet, och efter de slet jag på mig träningskläder och gick ner till fotbollstältet för en och en halv timmas fotbollsträning.

http://smultronsmultron.files.wordpress.com/2009/03/rosa-fotboll1.jpg



Nu är jag rätt trött, så ikväll blir det mest en slappar kväll skulle jag tro. Tv, läxa, packning osv.

Först middag !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback