do you really care

Kom precis hem från stan, rätt skönt faktiskt att vara hemma igen. Känner att det kommer bli en riktigt tidig kväll för mig, har redan nu svårt att hålla uppe ögonen !

Matilda kom iaf och hämtade mig kring halv 12 idag sen fick vi skjuts in till stan. Vi gick ett tag men jag var helt otaggad. Så vi satt mest och pratade och tog det lugnt !
Eftersom att jag inte var sugen på att shoppa så var jag tvungen att köpa underkläder. Vilket jag alltid gör när jag inte orkar gå och titta på kläder. ( Behövs ju ändå alltid ? :) )

trött..




Sedan på väg hem fick jag sällskap av tim. Dock efter halva vägen. Men bättre sent än aldrig :) Så bussresan var inte lika dryg som den brukade.

Nu håller jag tummarna för att det ska vara nåt grymt på tv (Y)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback