i just gonna take a minute and let it run

Gårdagen blev lyckad ! Eller iaf för de flesta ! Vi började här till maten och gjorde oss klara när sofia och fride var här. Sen fick vi skjuts till frida där det senare stod härliga till ! Blev till slut alldeles för mycket folk så de knappt gick sno sig om :) Men det var iaf sjukt roligt där !
Sen blev det väl inte allt för lyckat för min del, tur ja ha mina goingar som ba skratt ;)

Nu ska jag ta mig nå mat och hoppas på att andreas och oliver snart vaknar. Känns så ensamt att sitta själv ! Så folkkär som jag är =) Nä , nu måste jag göra nåt åt min skrikande mage, hoppas ni alla andra hade en trevlig gårkväll och natt !

När jag är kommer det också vara rätt snålt med bilder, de få bilder som finns är på skotrar och dylikt så =)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback