i know you have to go, 'cus you have things to do

stress,stress opch ännu mera stress !

Kom hem vid kvart över 6, ställde mig och lagade mat inöfr morgondagen, och även lite för ikväll. Blev precis klar, och det känns som om jag har sjukt mycket att göra ikväll !

Dagen började iaf inte så bra, var helt inställd på innebandy ( som erik sa till mig igår ) men icket. Vi hade handboll, vilket också var riktigt roligt :) sen hk, där vi hade lite genomgång och sedan gjorde vi rulltårta =)
Spenderade min lediga tid efter skolan på pizzan tillsammans med julia, linnea, elin, jennifer och jenny. Eftersom att jag och jenny hade träning om bara en stund så åt vi inte, utan var bara sociala :)
Sen fotboll och nu sitter jag här.
Men inte länge till. För nu ska jag packa, städa och göra allt i ordning för morgondagen. JAG ÄR TAGGAD :D

grattis sötnos !...


..till att ha tagit skoterkortet :)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: sofia johansson

tack sötaste och goaste vännen<3:)

2010-01-28 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback