i live for little moments like that

Jag älskar mys !

Jag hittar inte min usb kabel som vanliga fall aldrig lämnar min dator, men jga gissar att bror min har lånat den. Så jag får ta ett snack med honom imorgon bitti innan han åker till lycksele igen.

Medan alla andra ungdomar sitter på skolan imorgon ska jag åka till skellefteå med jenny imorgon för att se om jag hitt me nå kläder. Skönt med skadeglädje ! Sen ska jag så klart möta upp min fina sofia nere på stan. Har ju trots allt itne träffat henne sen i morse ;)

Nu ska jag dra mig till sängen, omen jag skulle ha tänkt på det för 2 timmar sedan ! Jag ska ju trots allt upp halv sju för att hinna med mamma till jobbet före.

Godnatt people !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback