i'm a dreamer

Shame on me.. Jag skulle ju plugga no ikväll, men det blev lite mer av tv tittandet måste jag nog säga !
Men för att inte somna så ska jag inte lägga mig och plugga nu, utan jag tror jag ska göra det sittande. Jag är rätt duktig på att somna ifrån saker och ting ;D

Jag hoppas att det blir ett lätt prov ( eftersom att vi endast har 40 minuter på oss ). Men antingen får det bära eller brista ! :)

Annars ser jag faktiskt fram emot morgondagen ! Skidor direkt på morgonen och efter der sista musik lektionen för mina år på höstadiet ! Det känns underbart ! Vi håller iaf på att spela en låt, minns inte ens vad våran hette ?

http://www.neumusic.se/images/big_64618.jpg

Så önska mig nu lycka till !

/ josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback