just let it be

HEEEEEELG. Fyfan va skönt. Vi fick sluta lite tidgare idag ( 14.00 ). Så direkt efter jag gick från lektionen kom sofia till skolan och vi pratade en stund och satt och väntade på bussen hem till vallen. När vi kom hem hade mamma gjort maten klar, så vi åt och sen packade jag. Nu sitter vi bara och vänta på pappa innan vi äntligen ska få åka till ammarnäs.

Ikväll blir det bastu och dippa grönsaker, kommer bli skönt. Efter det blir det lets dance, och se om rabih kan röra lite på höfterna. Så vem tror ni åker ikv? :)

Sen måste jag bara visa en rolig sak som jag kom på...

kissie ?
http://cdn1.viasat.tv/sites/tv6.se/files/imagecache/large/images/stories/dalin_story.jpg

Dalin ?
http://photos.posh24.com/p/672684/l/katrin_zytomierska/kissie_dessie_paow_talar_ut_hos_aschberg.jpg

jag tycker dem är så ruskigt lik varandra ! ;D



Nu ska vi iaf göra allt klar innan vi far, det kommer väl ett inlägg ikväll från sofias dator :)

 

/ josefin och sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback