make it work

Kom precis hem. Jobbigt läge !

Dagen har varit rätt okej faktiskt, trots no provet i slutet av dagen ! Skidorna imorse var ju awesome ! Jag, jenny, tim, adam och jimmy körde off pist och helt plötsligt blev det hela roligare ! Vi skulle gentligen åka efter spåret, men eftersom att både jag och jenny hatar skidor så sket vi i den instruktionen.
Sen ett plus på det hela är så klart att vi gjorde bort våran sista dag på musiken ! Äntligen !

Sen efter skolan gick jag och jenny för att köpa nötter. Vi hade fotbollsträning halv fem och jag var inte direkt sugen på mat. Så sen tränade vi och hittade på att vi skulle se dm matchen som började halv åtta.
Vi duschade i 40 minuter ! damn it så skönt det ändå var.

Matchen slutade iaf 26-0 till skellefteå ( aik ) Blev inte ens roligt att se, så det blev mest pratstund :)

Hämtade mig just lite middag. Vilket blev fil+flingor och frukt. Inte så speciellt bra middag, men just nu orkar jag inte  göra nåt annat.

imorgon kommer bror hem !



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback