party, party like a rockstar !

God morgon :)

tog mig just lite fika och sitter nu och ser paradise. Matilda, till din fråga.. Det går på tv400 :)
Känns ändå som en ganska lugn morgon idag, börjar med matte, bild idrott ( bad ) och sedan språk. Så det känns ändå som om jag kommer överleva ! :D

Idag tar jag jag kvart över tvåan till lycksele och kommer fram före halv fyra nån gång. Tur att jag får sällskap av sofia och oliver i bussen :) nu är det äntligen fredag och jag är super taggad :) Kommer bli jätte kul att träffa alla igen and have a good time.

Nu måste jag göra mig klar och packa det sista. Dock har mamma tagit min väska till jobbet så att jag ska slippa bara så mycket med min onda rygg, och det tackar jag för ! Jga slipper ju gå några meter tioll busstationen också ^^, Ibland tröningen min lathet fram !

Det kommer garanterat ett inlägg när jag kommit fram till bror :) ha en bra dag !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback